Fullt hus

Ja, idag har vi verkligen haft fullt hus ;-)

Bästa Helene skulle ha visning ikväll, så hennes godingar fick komma hit och leka under tiden :-D

Magnus jobbar kväll/natt så det var jag och barnen hela kvällen.
Det gick SÅÅ bra!
Inget gnäll, inget bråk, bara lek och bus :-D Men det är väl klart med 5 sånna godingar ;-)
Behöver jag säga att jag hade STOR nytta av komettänket!

Kvällen avslutades i soffan, fråga mig inte hur det gick till, men så här lugna och fina var dom

Sittandes på rad ;-)
Och ja... Casper somnade på två röda ;-)


Joline hon myste med "datten" hon :-)
Skönt att vi har så snälla sociala djur säger jag bara ;-)

Ciara och Cilia somnade oxå på nolltid när jag väl fick dom i säng ;-)

Tjejorna på cafet i lördags

En "Kalla det vad du vill-boll" ;-) Vilken lycka!


Casper fick ligga kvar och sova i soffan medans jag la tjejerna, när jag kom ner såg det ut så här

Skrutten hade ramlat ur soffan, men var så trött att han inte ens  hade vaknat av det ;-)

Nu sussar dom sött i sina sängar.
Vi får väl se hur länge...

Gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0