Framåt eller bakåt!?

Vad har ni för knep för att komma ihåg åt vilket håll man ställer klockan?
För i natt är det dags igen.

Jag kör med utemöblerna...
På våren tar vi FRAM utemöblerna och på hösten tar vi TILLBAKA dom ;-)

Har haft en riktig mysdag!
För det första fick jag sovmorgon! Yeeey :-D!!! Underbart!!!
Magnus och Casper åkte ner med frysen till farmor.
Sen åkte jag och tjejerna ner på byn. Guldlördag idag...
Vi kikade i lite affärer, tog en fika på cafét och bara myste!
Jätte härligt!!!
Casper och Magnus åkte till grannen och fotade lite när dom hoppade ;-)
Vet inte vem som var mest nöjd ;-)

När tjejerna skulle vila åkte jag och Casper och lekte med Helene och barnen :-D
Alltid lika roligt! Hon hade dessutom köpt en skotork till mig :-D!
No more wet shoes!!!
Åh vad jag är lyckligt lottad som har en sån vän!

Nu sover barnen och vi har tagit plats i soffan...
Inte nåt mer nyttigt ska göras idag.

Ha en fortsatt bra kväll!
Och kom ihåg klockan ;-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag fattar aldrig vilket håll klockan ska åt, men har börjat tänka på det där med möblerna nu. Funkar ganska bra ändå :) Ja, vilken snäll vän du har :) Puss och kram

2011-10-30 @ 19:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0