En skitunge som far med hyss!

Ja, det har vi här hemma!

Fick ett samtal idag, från skolan.

Sonen i familjen hade farit med hyss och fått städa upp efter sig!
*SUCK*...
Men jag är väldigt glad att dom ringde och talade om, och att dom fick åtgärda det dom gjort.

Pratade med honom när vi kom hem, frågade om något specielt hänt i skolan idag...
Till slut kröp det fram och han bröt ihop totalt...
Då får JAG dåligt samvete för att jag tog upp det med honom!
Men vad ska jag då!?
Jag kan ju inte bara låta det vara!
Dom hade klottrat på en vägg...
Hoppas nu att han lärde sig något och INTE gör om det!
Skitunge är vad han är!

Han började dagen hos tandläkaren... där lagade dom tre(!) hål!
Han var SÅÅÅ duktig! Inte så mycket som ett pip från honom, men han insåg själv hur viktigt det är att borsta tänderna och inte äta alla dessa kakor... kakmonster som han är...
Slut på det nu!

Vi han i alla fall med att spela en omgång (eller en halv i alla fall) Skip Bo. Hör nästan till de dagliga rutinerna nu ;-)

Nej, nu ska vi se film och vara lite onyttiga ;-) "måndags-mys" kan vi kalla det ;-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0