Dop...

Ja... hrm... Vi har ju faktiskt inte döpt Cilia än...
Ja! Jag vet! Hon är två och ett halvt!
Men tiden har liksom sprungit ifrån oss! Totalt!!!

I alla fall träffade jag "vår" präst (ja jag kallar honom vår präst för att han har alltid varit med, döpte mig, vigde mamma och pappa, var med när Oscar dog, har döpt Casper och Ciara och vigde mig och Magnus) Arne idag.
"Vet du!" sa han ""På söndag ska vi ha "Superdop" i Lima! Kom dit! Vi bjuder till och med på doptårta!"
Jag nappade direkt! Så på söndag kommer hon äntligen att döpas :-D
Bättre sent än aldrig va ;-)
Drop-in-dop! Passar oss perfekt!

Ciara sover hos farmor i natt oxå.
Feber idag med... 38-39 grader...
Hon hade yrat i natt, ropat efter sin docka Mia...
Jag och Cilia åkte ner till henne i kväll en sväng med en present ;-)

Ha dé!
//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0