Dom är här...

Våra husspöken :-D

Förra helgen levde dom, riktigt, rövare på övervåningen!

Casper hade lyssnat på musik på barnens rum.
Han kom ner och rätt som det var DÅNADE musiken uppe!
Shit vad dom spelar tänkte jag och skulle gå och säga till dom (barnen som jag trodde det var...), bara det att dom satt i soffan allihopa och tittade på tv.... hm...

Lät det va, och efter en stund skruvades musiken ner...

Det gick ett tag och sen rätt som det var skruvades den på max igen!

Så där höll det på hela helgen, på dagtid! Ingen var på övervåningen!

Det som var riktigt mysko var att det bara kom på de låtar dom är mina favoriter!

Dom vet vad jag gillar, dom där spökena ;-)
Tur det, dom ville väl bara va snälla när jag stod i köket :-)

//Tite

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej men fyy. Jag fattar inte att du inte tycker det är läskigt..

2011-10-09 @ 21:27:03
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0