Även jag erkänner när jag har fel...

Även om jag ÄLSKAR min Nokia så... Ja... jag måste nog medge att jag nog har svikit den...
Har fått en annan på prov... en htc incredible S och jag kan bara erkänna... Jag kommer nog att överge min Nokia...
Även om det känns lite tungt... men nu känns det som att jag är "med" igen ;-)
Nu väntar jag bara på att blogg.se ska fixa en app till androider!

Annars då...?

Vi har röjt och plockat och rensat och eldat och städat idag!
SÅ himla skönt när det händer nåt här hemma! När vi får saker gjorda!
Magnus och Casper har varit ute och eldat skräp och jag har varit inne och stökat till ännu mer känns det som ;-)

Casper tar en pause i eldandet

Men det blir bra, bara det blir klart!
Plockat runt saker... flyttat på möbler, ändrat om bland barnens kläder... pillat lite här och pillat lite där (som vanligt när jag håller på ;-) ) ja ja, bara allt hamnar på plats, där det ska va, så kommer det nog bli bra ;-)
Just nu känns det väl som vanligt lite småkaotiskt, men det är ju inget nytt när det gäller vårt hem ;-)

Nej då, vi ska inte flytta... vi rensar ;-)

Ikväll har Victor varit här till barnens stora förtjusning :-)
Som dom har längtat!
Han vann just över mig och Magnus i Skip Bo för övrigt ;-)

Nähä... om man skulle lägga sig så man orkar fortsätta i röran i morgon...
Tv-rummet är i alla fall klart :-D Alltid något ;-)

Mormor kom hem idag förresten, efter en vecka med Gulli i Turkiet... i stormen... men som har haft det jätte bra och i alla fall fått lite sol :-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0