A piece of heaven

Ja, en av gästerna på min visning hos Malin hade en webbshop...

Ni kan aldrig gissa vad hon sålde....
LJUSDEKORATIONER!
Bland annat! Vilket sammanträffande va!
Behöver jag säga att vi var hem till henne och gick igenom hennes saker!

Här är några saker som fick följa med mig hem...

Kottar och magisk snö att dekorera min centerpiece med ;-)
Texten "Saknad" som vi ska lägga hos Oscar på fredag...
En stor nyckel.
Siffror 1-2-3-4 i två olika former... har bytt band på dem bara, de med hjärtan har fått de som sitter på de "vanliga" siffrorna nu, och dom "vanliga" har fått "God Jul" banden.
Små ljusdekorationer i form av Ängel, hjärta och nyckel + ett par änglavingar som jag fick på köpet ;-)





Några "stryka-på-bilder" fick oxå följa med hem... På bilden med ängeln står det "Dammtussarna under din säng är änglarnas små tofflor", passar väl utmärkt i detta hem ;-) Fullt med dammtussar och fullt med änglar :-)

"Miniskunk" heter hon om ni e nyfikna ;-)
Jag hade kunnat köpa med mig MYCKET mer än detta, men nån måtta fick det va... får väl göra ett besök i webbshopen nästa gång ;-)

I fredags fick vi ÄNTLIGEN träffa Lillstrumpa :-D Som vi har längtat!!!!!
Det var så roligt!
Magnus och Casper åkte och hämtade henne sen följde hon med till oss och vi fick umgås hela dagen :-D Jätte roligt!!!
Behöver jag säga att det nu tjatas ÄNNU mer om Emma ;-) "Men NÄÄÄÄR kommer Emma???" ;-)

Nej, nu ska jag bädda ner mig bredvid en hostandes Ciara...

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Emma

Jättefina saker! Jag fattade inte att du redan hade KÖPT en massa saker! :)

2011-10-11 @ 17:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0