Vilodag

Ja, jag tog mig en vilodag från bloggen igår.
Behövs ibland ;-)

Bjöd hit Helene och barnen på korv med bröd :-D
Hon hade med sig så vi kunde göra hennes SUPERGODA cheesecake!!!
Den är så underbart god och så himla enkel!
Ingen frysning, inte en massa olika bunkar att blanda i utan allt i samma skål och skjuts in i kylen 15-20 minuter sen är den klar :-D Helt i min smak ;-)
(lägger in receptet sen...)

Idag har jag åkt jojo fram och tillbaka till Fors känns det som...
Åkte upp med tjejerna, Casper fick  följa mig på jobbet för vi hade fått en tid hos skolläkaren på "Blomster" . Hans finger som han knipsade av för lite drygt ett år sen, skulle kollas lite. Han använder det helst inte, "känns konstigt" säger han. Sen går han väldigt mycket på tå, så det skulle oxå kollas.
Men så fort vi kom dit och läkaren bad honom skriva sitt namn så höll han naturligtvis pennan som han skulle, när han sen skulle gå fram och tillbaka gick han inte på tå alls... MEN... så fort vi klev utanför dörren började han trippa på tå igen... inte alls typiskt va ;-)
Vi skulle avvakta i alla fall, så vi hoppas att det löser sig av sig självt.

Upp igen med Casper till skolan, ner på jobbet, sen upp igen och hämta godingarna och sen hem...

Hade en liten fundering på att åka och handla med dem när jag hämtat dom, men nej... jag orkade verkligen inte.

Vi åkte hem istället, satte oss i soffan och bara myste!
Så himla skönt!

Nu sover dom små liven och jag ska göra- ingenting!

Ikväll kommer Lillstrumpa hem :-D YEEEY!!!!
Som vi har längtat!!!

I morgon har jag halvdag, och då kommer vi att åka på Spöklov till Tomteland!!!
Det ska bli SÅÅÅ roligt :-D!!!

Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0