Vilken välkomstkomite'

Nu är vi hemma igen efter en jätte mysig helg hos Systeryster med familj. Barnen har lekt och haft jätte roligt! Välkomstkomite'n kunde vi dock ha skippat... Grannen ringer i panik nu ikväll och frågar om vi har Mario ute (men det törs vi ju inte längre) Åh vilken TUR! Säger hon. Hon skulle gå ut och hämta nåt i bilen, hör att det kommer nån/nåt från oss och tror att det är Mario som är på rymmen. Hon vänder sig om och ser en varg! Dubbelt så stor som Mario! Hon fick panik, sprang in och slängde sig på telefonen och ringde oss! Fy tusan säger jag bara! Törs man ens ha ungarna ute och leka på dagarna längre? Ska det behöva va så här? Helt sjukt är det! Hoppas dom tar dom nån gång! Dom är ju inte friska om dom trivs bland människor och bland husen! Slår inte på nån dator, tänkte försöka komma nånstans med min stickning ;-) Ha en bra kväll och se upp för vargarna (trodde jag aldrig att jag skulle behöva skriva)... /Tite

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej det törs man inte!! Inte ensamma och inte förrän de försvinner, på ett eller annat sätt..

2011-11-13 @ 22:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0