"Rotbo"

Ja, rotbo i huvet, rotbo på jobbet, rotbo hemma...
Har så mycket jag skulle vilja göra , men jag hinner inte med nånting!
Fy vad jobbigt det är!

När jag väl börjar greja med nåt så kan jag inte hålla mig där, utan börjar riva lite här oxå, och lite där och lite där... tillslut är det tusen gånger värre än det var innan jag ens började!!!

Skulle ha plockat undan alla sommarkläder och skor från hallen och tagit in vinterkläderna, och så skulle jag ha fixat till i min garderob, och så skulle jag ha rensat i köket, och så skulle jag ha....

Nej jag ger upp, går och lägger mig istället!

Är i alla fall oändligt tacksam att Magnus plockat i köket idag, plus lagat mat och diskat! Riktigt nice!!!

Puss & Gnatt!

Kommentarer
Postat av: Therese

Rotbo i huvudet känner jag igen.



Om jag inte hade haft världens bästa medarbetare som gör sitt bästa för att hjälpa mig hade jag gett upp för länge sen.



Tack!

2011-11-09 @ 19:42:22
URL: http://fobhot332.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0