Lyxkväll!

Hemma så tidigt att det nästan är straffbart ;-)
Men har jag sagt "äta, sen åka hem" så har jag...

Arbetsplatsen anordnar sin årliga personalfest!
ALLA är inbjudna! I år kom ca 450 personer.

Jätte skoj! Och vilket uppträdande!!!! Tänk vad duktiga påhittiga människor det finns! UNDERBART!
Har skrattat så jag kommer nog ha träningsvärk i magen i morgon :-D

Supergod mat var det oxå!

Men det är ju alltid roligast när man ska åka hem... ALLTID, märkte ikväll att det spelar ingen roll om klockan är tio eller två... så är det helt enkelt!
Det måste ligga nån förbannelse över det där... att lämna en fest!
Men... jag håller mitt ord... alltid!

Hoppas ni haft en bra kväll, för det har jag :-D!

//Tite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0