Hungrig?

Casper har haft Oskar här på bus ikväll :-D
Alltid lika mysigt och roligt!!!

Gjorde potatisgratäng med skinka i till middag... Efter Caspers 5:e portion börjar Oskar få nog...
"Men Casper! Hur mycket ska du äta? Jag kom faktiskt hit för att leka, inte sitta och titta på dig när du äter!"

Hahaha... dom är för härliga :-D!

Nu kan jag inte hitta tv-dosan...
Den har förmodligen fått hjälp att gömma sig...
På tv´n, VH1, är det Green Day Special, vilken himla tur för mig :-D
I Love Green Day om ni inte visste det ;-)
Ännu mera tur att barnen inte tittat på SVTB, för då hade det förmodligen varit "Debatt" eller nåt annat roligt nu... Debatter klarar jag inte av! Får panik!

Jaja... nog svamlat!

Mamma ringde, "Vild Hasse" hade ringt och sagt att han sett en katt under sin lada.
Pappa hade gått och lagt sig, men snäll som han är klädde han på sig och följde med mig dit, för gå själv i mörkret vågar jag INTE längre!
Utrustade med var sin ficklampa och en skål med kattmat gick vi och lyste och lockade, tillslut såg vi en katt. En vit med gråa fläckar... Ingen Cattis Alltså :-(
Mina förhoppningar att hon ska komma hem igen är lika med noll, räknar inte med det längre...

Hon försvann i samma veva som vargarna började synas här, för ca 3 veckor sen... lilla gumman...

Ja, ser ni henne så vet ni vart hon hör hemma...

Ha en bra kväll!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Emma

Usch, lilla gosan. Men man vet ju aldrig, hon är så snabb och smidig i jämförelse med vargarna..



Nu är det bara två veckor tills jag kommer hem! Puss och kram

2011-11-24 @ 09:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0