Ändrade planer

Hade tänkt ha en hemma kväll med barnen. En massa mys stod på schemat. Tyvärr var inte barnen lika sugna på det som jag... Oskar följde med hem en sväng efter dagis/jobb/fritids :-D Barnen tyckte det var en alldeles för kort sväng, så vi bestämde att han får komma i morgon oxå när Helene ska på visning :-) Nu gör inte barnen annat än frågar när Oskar kommer ;-) Vid femtiden började barnen spåra ur här hemma! Eftersom världens bästa Vivi fyller år, GRATTIS VIVI!, så var det ett ypperligt tillfälle, så vi åkte och våldgästade henne :-D Jätte skoj! Förutom att barnen höll på att skrämma ihjäl henne när vi kom ;-) Nu sover dom strax allihopa och jag ska förbereda inför morgondagen. Blir tidig säng (säger jag varje kväll, jag vet), är så himla trött! Kan det komma lite snö nu tack så det blir lite ljusare!!! Längtar efter det där mjuka ljudet som blir när det har snöat, liksom vadderat... Såg ni bilderna från visningen igår förresten :-) Fina saker va ;-) Tack M för att jag gick komma :-D Ha de! // Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0