"Vi ses på fredag..."

"Nu åker jag på jobbet! Du kan väl uppdatera bloggen så jag vet vad som händer där hemma! Vi ses på fredag eftermiddag"
Tycker det är ganska sjukt att man bor i samma hus, jobbar i samma kommun men har så olika arbetstider att man inte ses på nästan en vecka!

Jaja, så är det. Jobba måste man och pengar måste man ha!
Dom som tycker det är mest konstigt är nog barnen, innan han vi ju i alla fal träffa pappa på trappen innan han åkte, få en hejdå-kram och berätta sånt som man bara var tvungen att berätta ;-)
Dom har frågat efter pappa hela eftermiddagen!

Det går säkert ingen nöd på oss, ingen risk att jag och Magnus tröttnar på varandra heller ;-)

Magnus och Casper var och tog bort stygnen idag! Det hade gått jätte bra!
Magnus blötte upp tapen som satt över stygnen så det skulle gå lättare att ta bort den :-D

Vi skulle varit på fotbollsträning idag, men Casper hostade så fort han blev andfådd här hemma, och sen var han en riktig "skitunge"! Taskig, dum och uppkäftig... och är man så, så får man snällt vara hemma! Och så blev det.
Tror att han var så trött att han kände att han inte orkade med fotbollen heller, men försökte förklara att då kan man bara säga det! Man behöver inte bråka sig till att få vara hemma!

Nej nu ska jag inte göra nåt mer idag!
Bara sitta för mig själv i lugn och ro... kanske till och med ska gå upp och lägga mig i sängen och titta på tv...
... Ja, så får det bli!

Gnatt!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0