Söndag

Sa ju det! Veckan består bara av måndag och söndag!
Hade gärna tagit ett par dagar till på den här helgen!

Hade liksom fått upp farten i städ/röj svängen kände jag!
Får se om den e kvar efter jobbet i morgon ;-) (tveksamt dock)

Nu är det inte ens en vecka kvar till jag och Systeryster drar ner till Lillstrumpa :-D LÄÄÄNGTAR!!!

Cattis har fått ett nytt namn i dag... "mördaren"...
Hon var så duktig så och skulle så klart ta med sitt offer in!
Halvdöd och pipandes!!!
Visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen! Tog tillslut en spade och slängde ut den!
Cattis och Chili såg nog inte riktigt vad jag gjorde för dom letade som tokar efter den ett bra tag efter!
USCH och FY!

Har haft visning ikväll!
Tack alla som kom!
Det var super trevligt :-D!!!

Nu ska jag bädda ner mig.
Börjar få riktigt ont i halsen och snorar, men jag intalar mig att JAG ÄR INTE SJUK... JAG ÄR INTE SJUK... JAG ÄR INTE SJUK...

Får väl se om det fukar ;-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

När jag läste det där med mördaren först på fejjan läste jag att det var Casper som gjort det! Hahaha! Så jag tänkte att shit vad snabb han måste ha varit!

Precis så gör jag med, jag intalar mig att jag inte är sjuk, det är allergin, säger jag. Och det fungerar!

2011-05-30 @ 10:38:35
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0