Ser ju ut att gå bra det här ;-)

Ja, än har ingen jord gått under! Är väl några timmar kvar på den här dagen än i och för sig ;-) Vi får väl se vad som händer då...

Ikväll har jag haft tifrö!
Jag och Lena har varit på hotellet och ätit middag :-D
Shit vad gott det var! Riktigt lyxigt kändes det att få sitta där och få allt serverat :-D
En jätte trevlig kväll! Inte sista gången heller om vi får bestämma ;-)

Sovmorgon fick jag oxå i morse... I LÖV SOVMORGON ;-)
Skulle kunna sova hur länge som helst om jag fick ;-) Gjorde jag nästan oxå i och för sig... man får passa på när tillfälle ges hehe.

Har förresten börjat ta tag i krigszonen som vi kallar kök idag... flyttat om lite saker, plockat och grejat!
Så himla skönt det är efteråt, när det syns att man gjort nåt!
Långt ifrån klart än, men har i alla fall börjat :-) Alltid något!

Casper är och vilar upp sig hos farmor, så jag får hoppas att tjejerna sover LÄÄNGE i morgon ;-)

Ha en fortsatt bra kväll!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0