Orken

Ja, vart tog orken vägen!
Fick ett sånt där välkommet ryck på eftermiddagen och sprang runt som en tok!
Fick en del gjort i alla fall ;-)
På söndag ska jag ju ha visning och jag vill ju inte att gästerna vänder i dörren ;-)
Eftersom "alla" (nej okej, inte alla, men väldigt många i alla fall) pratar om "Grumme citron" kunde jag inte hålla mig när jag hittade den på Boa idag. Och jag kan bara hålla med "alla", SHIT vad gott den luktar!
Har bara blandat till en sprayflaska än, men den har gått varm här hemma i eftermiddag kan jag lova!
I morgon ska golven få sig en omgång :-D
Gud vad skönt det är när man äntligen får fingrarna ur och får nåt gjort!
Tänk bara om dessa välbehövliga ryck kunde vara lite längre... men nej då... sakta men säkert kommer den där latmasken krypandes och tar över allt ;-)
Skulle behöva färga håret, men det tar jag nog i morgon...
Har chips och dipp på bordet, men har redan tröttnat... Magnus somnade vid 18 här på soffan och vaknade nyss, men han gick upp och la sig igen... Tror kanske att jag ska göra honom sällskap, inget vettigt att se på tv heller...
Ja, det blir nog kudden som vinner i kväll!
//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Tänk vad bra det är, att det som faktiskt blir gjort, blir gjort! :) Snaaaart kommer ni! Jag lägntar så! Puss och kram

2011-05-28 @ 10:29:35
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0