Lööövli

Man kan inte önska sig så mycket mer än långa varma ljusa härliga dagar!
Helt underbart!

Natten var inte så himla bra dock... Cilia hade nog fått en släng av magsjuka... JÄTTE lös i magen, och ont hade hon nog, men jag vet inte om det var nåt hon ätit (eftersom hon stoppar i sig det mesta...), hon vaknade hela tiden på natten och grät. Vid tre gick jag upp och bytte på henne, sen samma visa resten av natten...
När vi kom ner i morse spydde hon en gång, men åt frukost och sen mat på kvällen och har fått behålla allt, så jag vet inte.
Men hon får va hemma i morgon med Magnus, för säkerhets skull...

Hon har bara legat och myst hela dagen. Sovit två gånger, inte likt henne... så nåt är det väl som spökar.
Gjorde en koja åt henne så att hon kunde va med oss ute ;-)

Hämtade Ciara hos farmor nu på kvällen.
Tänkte att hon skulle få njuta av att ha farmor helt för själv så länge som möjligt ;-)
Tror nog att farmor kommer sova gott i natt i alla fall :-)

Casper har mest varit sur över att inte han fick sova hos farmor, men nästa gång är det ju hans tur ;-)

Sitter och grämer mig lite över att det inte hans med nån springtur idag... men sen kom jag på att jag nog ska vara glad över dom 5 dagar det faktiskt blev av den här veckan istället ;-) de andra två dagarna blev det i alla fall promenader ;-)

Ha en fortsatt bra kväll :-D

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0