Kosläpp

Satte mig i soffan vid halv nio, tänkte invänta Mellot...
MEEEN så tänkte jag... varför ska jag sitta här i en halvtimme när jag kan gå ut och springa istället!? Så då gjorde jag det! En liten 20 minuters runda blev det, men bättre det än ingen runda alls ;-)
Och så kan jag äta chipset och godiset som jag köpte med gott samvete ;-) Hade jag nog gjort i alla fall, men nu med ÄNNU godare samvete då ;-)

Det blev en tur till Dala-Järna idag på kosläpp! Jag och tjejerna, och så Helene och barnen! Blev en riktig toppendag!
På hemresan stannade vi och fikade i Nås vid älven, sen var vi in i Vansbro och köpte en massa lördagsgodis ;-)
Magnus hade en pappa-Casper dag med fotboll, crossåkning, innebandy, mer fotboll... :-D

När vi kom hem hade Casper redan åkt till farmor, hans tur att sova där nu :-) Dom skulle cykla ner till Grönlandsparken! Gissa om det var nån som var mallig ;-)

Här kommer lite bilder från dagen...




Nu ska jag sätta mig tillrätta i soffan och svära över falsksång, irritera mig på röda hoppande dårfinkar och heja på Sverige ;-)
Ska titta på Mellot med andra ord :-D

Ha en fortsatt bra kväll!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0