Kommer inte in på blggen :-( Får mms'a ist...

Kommer inte in på blggen :-( Får mms'a istället ;-) Idag fick jag en 20 minuter lång utskällning på jobbet, det var nog rekord tror jag! Undra hur man ens orkar ta sig tid till nåt sånt!? Det hela slutade i alla fall med att han bad om ursäkt och tackade för ett bra samtal. Det kanske man kan kalla värdskap, att få någon att vända så ;-) Tänkte färga håret och ta en springtur. Men hamnade i annat :-) Tur veckan har fler dagar, fastän i morgon är det fotboll och föräldramöte... Torsdag sommarfest på Caspers dagis. Det går på kan man säga, bra det! Ingen risk att man har långtråkigt :-D / Tite


Kommentarer
Postat av: Karro

Jag kommer inte heller in på min blogg på min dator, men på Jonas kom jag in.. Hmm konstigt de där...

Kram K

2011-05-23 @ 22:39:54
URL: http://www.hotmail.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0