I-landsproblem

Sitter och svär och skäms en smula...
Blir arg på min dator, som inte alls vill som jag vill...
Ja, dagens i-landsproblem! Minst sagt!
Har haft firefox ett tag och det har funkat jätte bra, men så installerade jag en uppdatering och datorn ballade ur totalt!
Så jag gick tillbaka till explorer, en dag pallade jag... nu har jag installerat chrome, får se hur det funkar... glömde spara mina bokmärken bara från firefoxen, så nu är dom borta... jaja... som sagt, dagens i-landsproblem!
Snart är det helg igen oxå!
Tycker inte veckorna består av annat än måndagar och söndagar!, visst är det sjukt!
Magnus jobbar hela helgen, så på söndag ska jag ha PartyLite visning hemma hos mig har jag bestämt!
Riktigt bra erbjudanden i juni!
Är det någon som är sugen att komma så är ni varmt välkomna!
Jag kommer även att visa PartyLites världsnyhet GloLite!
Runt 17 tror jag vi kör :-)
Tror jag måste köpa en liten anteckningsbok där jag kan skriva ner sånt jag kommer på att jag ska skriva om i bloggen! Kommer hela tiden på saker på dagarna, och när barnen somnat och jag väl sätter mig framför datorn är allt som bortblåst!
Men det måste ju betyda att det inte var så viktigt egentligen ;-)
Nu ska jag bädda ner mig och ta igen lite förlorad sömn!
Med tre propellrar i sängen på nätterna är det inte så lätt att få tillräckligt av den varan...
I natt vaknade jag av två fötter rakt upp i ansiktet!
Men, vi ska väl vara glada så länge dom vill ligga hos oss... snart duger det väl inte förstår jag ;-)
Ha en riktigt bra kväll!
//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Jag installerade också någon uppdatering på firefox och då kom jag inte ens i på fejjan längre. Så jag kör explorer nu.

Jag har ett block på jobbet där jag skriver upp ALLT, jag skulle inte klara mig utn det nu :) Puss och kram

2011-05-26 @ 10:42:00
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/
Postat av: lovisa

Hejhej! haft en bra vecka hittils?:)

Just nu har jag en veckans blogg tävling där vinnaren kommer få vara med på en intervju som jag sedan publicerar i bloggen samt länkar till bloggaren :)

intresserad? klicka då här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/bli-veckans-bloggintervju.html#comment

2011-05-26 @ 11:26:04
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Maria

Gå in på inställningar, sedan på personligt och där finns en rad där du kan välja att importera bokmärken från en annan webläsare och det var praktiskt. =)

2011-05-27 @ 21:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0