Kometat och Fyndat!

Jag och barnen hade en lugn och skön morgon, tills jag lämnade rummet för att gå på toa!
Kommer ut och...
Men tack för den liksom!
Dom hade rivit ut ALLT som gick att riva ut!!!
Men envisa jag gav mig inte, dom fick plocka ihop allt innan dom fick göra nånting annat!
Och det gjorde dom!

I morgon åker alla leksaker upp på deras rum, det som får plats i skåpet får vara kvar nere, inte en pinal till!

Här kommer förresten en bild på en bild på fröknarnas present :-)
En vit "Dalapålle" med ett svart hjärta och texten "Tack för en underbar tid/ 05:orna" :-D

Idag var det loppis på Orrskogen.
Tog en vild chansning och drog dit själv med alla tre barnen...
Hade inga stora förhoppningar... MEEEN... Vad är det dom säger... PLÖTSLIGT HÄNDER DET!
Dom var SÅÅÅ duktiga!

Fick faktiskt till och med beröm av flera stycken! "Men vilka lugna snälla barn du har!"  "Är du här själv med alla tre? Men vad duktiga dom är! Dom springer ju inte ens runt!"
Började nästan fundera om det verkligen var mina barn jag fått med mig!

Men jag kan bara hålla med... dom var verkligen SUPERDUKTIGA! Gick och höll varandra i handen hela tiden! Inget spring, trots MASSOR med bord och MASSOR med folk :-D

Är väldigt glad att vi åkte, för jag hittade massor med kläder till Casper, eller massor... när det är fler än två är det massor för mig ;-)
Två par långa shorts och fyra par t-shirts, 80:- för allt :-D Sån shopping gillar jag!

Köpte även lite fler figurer till "Sångpåsen" :-)

Ikäll visade dom Bambi på tv. Barnen började diskutera vad han var för ett djur.
Casper röstade på Enhörning och Ciara på Ren. Efter en stund säger Ciara, "Jag tror att han är en Renhörning!"
:-D
Vad härligt det är med alla tankar och funderingar!
En Renhörning?

Alldeles innan läggdags smet Ciara och Cilia in på toa... behöver jag visa hur dom såg ut när dom kom därifrån?
Så fina så! Tur att det inte var vattenfast ;-)

Annars har dagen gått i städets tecken!

Har torkat och plockat, dammsugit (2 gånger) och torkat golven...
Så himla skönt när det är gjort! Det händer inte allt för ofta ;-)

Vardagsrummet tar jag i morgon, efter att barnens leksaker åkt upp i deras rum.

Ha en fortsatt bra kväll!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Hahahaha va fina dom är dina tjejer=)

2011-05-29 @ 16:17:35
Postat av: Titti

Ja, visst är dom fina ;-) Dom tyckte då själva att dom var det i alla fall ;-)



Tror jag vet vad Ciara ska få i present... :-)

2011-05-29 @ 23:03:10
URL: http://titesbyebyefetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0