Casper planerar framtiden

Vilken lyx det är att kunna sova middag!!!
Jag la mig med tjejerna idag när det var dags för deras vila, och tvärslocknade!
SÅ himla skönt!!!

Magnus åkte och handlade och hämtade hem Casper som överlycklig kom hem från farmor!
Dom hade byggt och målat ett fågelhus och sen hade han gjort det här underbara kortet till mig :-D



Och fina blommor hade han plockat :-D Sååå underbart! På sista sidan har han skrivit datumet 20 MAJ 2011 :-D

Magnus lagade mat hela eftermiddagen, pastagratänger och chiliconcarne, så nu har vi MASSOR med matlådor :-).
Medan han lagade mat gjorde jag och barnen efterrätt, negerbollar (eller kalla-det-vad-du-vill-bollar).

När maten fått sjunka ner satte vi oss igen och åt efterrätt!
Casper började prata om "när han blev pappa...", jag sa att när/om han får barn så blir jag farmor till hans barn och pappa blir farfar! Det tyckte han var jätte konstigt!
"Men vem ska va mamma då då?" sa han... När jag blev farmor ;-)
"Ja, för att det ska bli barn måste det finnas en pappa och en mamma från början"
"Jaha!" Han kom fram till att Moa var den bästa kandidaten :-D, vi sa att "då blir Malin och Robert mormor och morfar till era barn"... Det följdes av ett *gap-flabb*!!! Då blev det ju jätte konstigt!!! :-D
"Då ska Moa och jag och våra barn bo här i det här huset!"
"Jaha, men vart ska jag och pappa bo då?"
"I spanien"
Så nu har vi vår framtid planerad ;-)

Ha en fortsatt bra kväll!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha gud va casper är söt. Det ska verkligen bli roligt att se Moa och casper när dom blir tonåringar, vad kommer att hända..... Men vi får ta en diskussion om var dom ska bo...eller får vi oxå följa er till Spanien tro. Krama hela familjen från oss

2011-05-22 @ 22:45:57
Postat av: Systeryster

=) Det blir ju perfekt! Då kommer vi ner så där tre fyra månader om året å hälsar på=)

2011-05-23 @ 08:49:16
Postat av: Titti

Malin: JA :-D Det är så underbart med dessa funderingar!!! Ja, vi kan väl flytta till Spanien allihop, tycker jag låter som en otroligt bra idé ;-)

Systeryster: Ja, men eller hur!!! Helt perfekt :-D!!!

2011-05-23 @ 10:50:46
URL: http://titesbyebyefetto.blogg.se/
Postat av: Lillstrumpa

Hahaha!! Perfekt! Han tänker på framtiden han! :)

2011-05-23 @ 21:35:59
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0