Casper funderar...

Igår kväll när jag la barnen sa Casper
"Men mamma! Ska vi inte ha några mer bäbisar nu???"
"Nej, det tror jag nog inte! Tycker du inte att det räcker med bäbisar nu?"
"NEEEJ!"
"Ja, men jag och pappa tycker nog det, blir det inte lite väl trångt då tycker du om vi skulle bli ännu fler!?"
"NEEEJ! Den får oxå plats!"
Det är så härligt med alla dessa funderingar :-D!
På tal om funderingar så tror jag barnen bev lite chockade av att se mig gråta så mycket idag!
Det händer inte så ofta om man säger så...
"Men mamma! Vad är det? Vad har hänt?" sa Casper när han kom ner från scenen!
Lilla gubben! Hur ska man kunna förklara att man faktiskt inte är ledsen fastän man gråter som en "jag vet inte vad"!
Försökte i alla fall, för Ciara stod oxå som ett frågetecken och bara tittade på mig!
Fy! Chocka barnen så... ja, det var ju inte sista gången heller kan jag lova ;-)
//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0