Blir riktigt f*rbannad!

Läser på aftonbladet.se om en "mamma" (ja, jag skriver "mamma" för jag tycker inte att det är nåt en MAMMA gör!) som sprutar in botox i ansiktet på sin 8 åriga dotter!?!?!?

Fattar ingenting!

Funderar en stund om det egentligen är 1:a april idag, men nej...

Dottern ska vara med i en skönhetstävling och måste bli av med sina skrattrynkor!?!?

Men är det ändå 1:a april???

Fattar fortfarande ingenting!

Vad är det för fel på "folk"??? Vad lider dom av egentligen?

Ja, det vore väl för hemskt om det syns att ungen haft roligt nån gång under sina 8 år!

Undra hur många dom skrattrynkorna var egentligen??? Och hur hon fått dom???

Själv hoppas jag att mina barn får MASSOR med skrattrynkor!!! Det är väl bara ett bevis på att man har haft ett roligt liv!




//Tite

Kommentarer
Postat av: den dära..

Ja, om det vore här i Sverige skulle jag anmält henne direkt för misshandel!



kram

2011-05-14 @ 00:01:37
Postat av: Emma

Helt sjukt, men ja, idioter finns det gott om!



Sköningarna på bilderna kommer få många skrattrynkor, och jag med! :D

2011-05-16 @ 10:14:46
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0