Är man ledig så är man

Jag och tjejerna har just ätit frukost, sen söndagsfrukost!
Precis som det ska va ;-)
Nu är dom ute och leker/bråkar/skriker/slåss ;-) men mest leker faktiskt... det är väl helt enkelt så att Cilia börjar lära sig det här med att ge igen... Ciara och Casper står oftast som frågetecken och undrar vad som hände!

Igår gick jag i pyjamas och morgonrock ändå till eftermiddagen... SÅ himla skönt!
Tillslut var jag tvungen att byta om eftersom jag skulle ut och äta ;-)

Vi får väl se om jag får nån anledning att klä på mig idag ;-)

Nu tycker jag att jag hör Magnus på övervåningen...
Det var hans tur att få sovmorgon idag ;-)

Ha en bra dag!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0