Sovmorgon?

Hade hoppats på sovmorgon, men vaknade vid 8 av att sovrummet var "fullt" av ungar, katter och hund...
Mario stod och gnällde bredvid sängen, katterna trampade runt runt runt och ungar som skulle hoppa/mysa/vila jo men hej. Det var den sovmorgonen.
Ont i magen hade jag oxå... försökte somna om men det var ingen idé.

Tog Silicea när jag kom ner, kom på att man ska ta det "mellan" målen, så jag fick skjuta på frukosten. Dom andra satt och och åt, så jag satte mig ner med dom, men han knappt sätta ner röva fören jag hade ett glas o´boy över mig... suck...

Nu ligger Cilia och sover bredvid mig i soffan.

Magnus, Casper och Ciara åkte en sväng.
Frågade vart, men han visste inte.

Snart bär det i alla fall av ut i solen.

Ha en bra dag!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0