Snålar

Vi snålar med vattnet, även om det nu finns så slösar vi INTE!
Har just kommit in från mormor och morfar, har "trampat" och duschat, och tvättat dagens andra maskin...
Våran tvättmaskin drar nog en hel del vatten har jag en känsla av... så den får vila ett tag ;-)

Igår kom Ciara på att hon ville va påskkärring, så istället för att hon skulle måla sig själv (och allt annat i sin omgivning med för den delen) så målade jag. Casper fick ett "sår" (ja, målat) på handen

Cilia ville så klart oxå va påskkärring

Så fina så... ;-)

Sen spårade allt ur tror jag. Dom blev helt hyper! Speciellt Ciara och Cilia som trissade upp varandra till max!
Tillslut var det bara att slänga dom i säng, storgråtandes så klart!

Casper satt inlindad i en filt i soffan, HELT stilla, livrädd att han och skulle få gå och lägga sig!
Han ville ju se Eric Saade!!!

Så lugn och stilla har han aldrig varit tror jag...
Men en mycket nöjd och glad kille var det.
Han somnande nånstans mitt i en sväng, men sen var han med igen

Och det var ju helt klart värt det, eftersom han vann!

"Men mamma, får jag gå och lägga mig nu!?" Självklart goding ;-)

Idag har svtplay gått HELA dagen... Det har dansats och sjungits som bara den!
Nåt som setts MÅNGA gånger (förutom Danny, Saade, Swingfly och Nicke Borg så klart) är DYNAZTY med My Life! Oooo, helt i min smak ;-) Inte så otippat för er som känner mig :-D

Nu ska jag kolla vart Magnus tagit vägen, han han har nog bäddat ner sig med nån som inte ville sova i vår säng skulle jag tro...

Ha en fortsatt bra kväll!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Ja men klart han skulle vara med och titta! Vad fina dom är då, påskkärringarna!



Själv tyckte jag i princip den där Saade var sämst av alla.. Nej, Swingfly eller han Beatles-killen från Idol skulle ha vunnit! Typiskt.



Till helgen kommer jag heeem! :)

2011-03-14 @ 15:51:12
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0