Småfix

Fick vara med på ett personalmöte idag! Det var inte igår! Magnus har ledigvecka så han fick hämta barnen på dagis så jag kunde vara med :-D

När jag kom hem höll han på att laga lasagne, SUPERGOD blev den, eller det blev tre formar, och en massa köttfärssås över! Perfekt!!!
Lika bra att laga mycket när man ändå håller på :-)

Fick ett litet (OBS litet) ryck och fixade en gamma fotpall ikväll.
Den har stått på "vinden" i lilla ladan ett bra tag, men nu tyckte jag det var dags att den fick komma in ;-)
Hade en tygbit kvar sen jag klädde om dynan till gungstolen, så det blev perfekt, eftersom det var till den jag tänkte ha pallen ;-)

Före...


Efter...

Bara att måla benen vita då kanske... men det får bli en annan dag.

Nu ska jag bara vara en stund innan det är läggdags.
Före 23 var det va ;-)

Ha en bra kväll!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Karro

Åhh va fin den blev! Nu blev jag grymt sugen o åka till vår secendhand affär o köpa lite gammalt o fixa iordning;-)

Kram K

2011-03-07 @ 22:21:18
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com
Postat av: Titti

Ja!!! Det är ju SÅ roligt! Och faktiskt busenkelt ;-) Man kan göra så mycket med små medel :-D! Kram

2011-03-07 @ 22:47:14
URL: http://titesbyebyefetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0