Sliten

Ja, har känt mig riktigt sliten några dagar...
Har inte ens haft igång datorn här hemma sen i onsdags (och då är det illa ;-) )
Har haft jätte ont i magen, får det ibland, vet inte vad det är... det kommer och går...
Idag har jag varit på hälsokosten och köpt Silicea gel

Fick tips på jobbet att det var bra, så jag måste ju testa i alla fall.
Annars har jag kört med Samarin, men det hjälper ju bara tillfälligt... ja, det kanske det här oxå gör, men ja, jag ska prova i alla fall.
Konsistens är mysko, som tapetklister.
Det ska blandas ut i lite vatten, så det blir som en sörja, men lukt och smakfri som tur är ;-)

Har varit och spånat lite på det här med någon aktivitet för byns barn, så nu ska jag sätta mig och skriva ihop nåt som kommer att hamna i bybornas postlådor :-)

Kan ju va roligt för dom små liven att få härja nån annan stans än hemma hela tiden ;-)
Det kommer nog att bli skoj.

Nu tror jag chipsskålen åker fram, och dipp naturligtvis! Är en riktig chipsoman, hellre det än godis ;-)

Ha en riktigt bra kväll!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Jenny

Silica gel är superbra! Hade problem med lättare magkatarr och åt silica gel några veckor och problemen gav sig direkt! Nu har jag det hemma doch tar då symptom smyger sig på. Hoppas det funkar för dig också!

2011-03-18 @ 23:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0