Skidor

Ja, jag och Casper tog oss en tur, det blev en runda i skogen. Han är SÅÅÅ himla duktig! Jätte roligt!
I morgon hoppas jag kunna ta en tur utan barn, SHIT vad skönt det var!!!

Nu i kväll var jag och barnen in till mormor och morfar en sväng, barnen behövde bada... Casper och Ciara hade kladdat nån aloevera gel i hela håret på varandra... hm... inte speciellt mysigt... men dom hade gjort frisyrer på varann och tyckte att dom var jätte fina ;-)
När dom badat passade jag på att trampa på "crossen" en stund, gud vilken urkass kondis man har!!!
Men nu ska det bli ändring på det!

Sitter med en kall öl i soffan och bara njuter av tystnaden... så lugnt och skönt det blev när vildingarna somnade...

Snart somnar jag oxå känner jag...

Ha en riktigt bra kväll!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Men guuud, när kommer vattnet tillbaka? Stackare..

2011-03-07 @ 21:07:58
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/
Postat av: Titti

Ja... det undrar jag med ;-) Men det funkar... vi TOKSNÅLAR...!

2011-03-07 @ 21:20:34
URL: http://titesbyebyefetto.blogg.se/
Postat av: Din Man...

Hahaha... lite skoj e det allt...



"gud vilken urkass kondis man har!!!

Men nu ska det bli ändring på det!



Sitter med en kall öl i soffan...."



Puss o Kram

2011-03-08 @ 18:31:47
Postat av: Titti

HAHAHA...!!! Ja, men det är viktigt med belöning ;-) Jag kometar mig själv ;-)

2011-03-08 @ 21:47:36
URL: http://titesbyebyefetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0