Räddare i nöden!!!

Åh vad jag har längtat, hela dagen, efter att få skriva det här inlägget!!!
Jag är så otroligt tacksam att jag inte riktigt finner ord på det!
Vilka underbara människor det finns!!!

Idag ringde jag det där samtalet... till Räddningstjänsten!
Hade fått lite tips, men jag tänkte först att "Nej, men det kan man väl inte göra", men... va f*n! Nåt måste vi ju göra!
Så på förmiddagen idag kom dom...

Mina (eller ja... VÅRA) HJÄLTAR!!! Räddningstjänsten i Malung! Med vatten till brunnen :-D !!!
Så nu har vi fått lite påfyllt :-D Vi hoppas att vi klarar oss ett tag, det borde vi göra!
Inget slös och dricksvatten tar vi hos mamma och pappa :-D

Som sagt!!! JAG ÄR SÅ OTROLIGT TACKSAM för er hjälp!!!

Behöver jag ens säga att vi hade tre väldigt nöjda barn här hemma ;-)

Tusen Tusen Tusen Tack till er!!!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0