Övertid...

Men jag kunde inte slita mig från Bröllopsfotografen!

Är snurrig i huvet, förmodligen beror det på alla ångor från nagellacksborttagningen jag fick lov att använda i förmiddags...
Fick sovmorgon! SÅÅÅ himla skönt! Men när jag kom ner hade Ciara och Cilia hittat mina nagellack... Köksgolv, kläder, händer och fötter och ALLA nagellacksflaskor var så fina så... NOT!!!
Stod på alla fyra i typ en halvtimme och försökte få rent golvet... Först händer och fötter på odjuren ;-) och sist alla flaskor!

Men nu blir det i alla fall sängen...

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: solan

Det fanns massor av "snigelkottar"här förr men nu är det åratal sen jag såg någon....

2011-03-14 @ 20:46:00
URL: http://m-fors.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0