Nåt fel?

Det måste va nåt fel på mig...
Jag är ju som känt chipsoman. Köpte hem chips och dipp till kvällen, har till och med blandat till dippen, men jag har inte ens öppnat en chipspåse!
Så ja... det är nåt fel på mig!

Får spara det till i morgon istället, då går det säkert ner ;-)

Jag har provat nåt nytt mot min knasiga mage...

Och jag kan bara säga att det funkar verkligen!
Har ätit några dagar, och från dag 1 (ETT) försvann besvären!
Fattar inte att nåt kan funka så bra, men Ja, det gör det verkligen!
Så det här kommer jag att fortsätta med kan jag lova!
Får se vad det har för verkan i längden, men fortsätter det så här är det ju helt suveränt!

Nattugglan i mig har fått retirera!
I flera veckor har jag lagt mig före 23, nån kväll till och med före 22 och jag kan bara säga att ja, sömn "is the shit"!
Så det är bara att fortsätta i samma spår!
Nu är klockan strax efter 22 och det blir sängen så fort jag skrivit klart detta! Det är väldigt skönt att vakna "pigg" eller ja... pigg och pigg är väl att överdriva, men vakna "inte dödstrött" är väl kanske en bättre beskrivning ;-)

I morgon blir vi nog två barn fattigare, Casper ska sova hos farmor och Ciara ville sova hos mormor :-)
Så då får Cilia mamma HELT för sig själv :-D pappa hinner nog inte komma hem fören hon sover i morgon.
Tror det blir en sväng på loppis i morgon! Barn-loppis tror jag minsann det är!

Sen vill jag skicka en värmande tanke till min "gamla" pianolärarinnas anhöriga... Tänker på er...!

Nu säger jag Gnatt!

Ha en fortsatt bra kväll!

//Tite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0