Möte

Är just hemkommen från ett möte.
Tänk att det alltid ska finnas folk som ska klaga! Jag fattar inte!!!
Som liksom letar fel och problem som inte ens finns, bara för ATT liksom!
Ja, har man inget bättre för sig så... Hoppas alla parter kan komma överens, men det stör mig att de som klagar mest inte ens är de som är mest berörda!
Jaja...

"Möblerade om" i köket idag, eller rättare sagt vred på köksbordet ;-) Vi har inte så stort eller så mycket plats att vi kan möblera om "på riktigt"... Men SHIT vilken skillnad det blev, MYCKET mer plats!
Ja, det blir nog bra...

Vatten har vi fortfarande inget, eller ja YTTERST lite, det prioriteras till disk och toaletten...
Tvätt, dusch, bad och dricksvatten får fixas från mormor och morfar eller farmor...
Kanske ska ta och bygga ett dass! Mosjön har visst färdiga... ;-)

Shit! Nu blev jag helt yr i huvet! Det bara snurrar...
Måste nog gå och lägga mig...

Ha en fortsatt bra kväll!
//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0