Lugna gatan...

Så här lugnt var det länge sen det var här hemma!

Casper sover hos farmor och Ciara hos mormor och morfar!
Cilia somnade här på soffan för en stund sen, inga problem att ha henne med uppe sent när hon e ensam... men så är dom väl allihopa! När dom är själva är dom som änglar! När dom är tillsammans trissar dom upp varandra till mini-monster ;-)

Idag har jag varit och slängt skräp... MASSOR med skräp!
Så himla skönt att få undan!
Vi fick låna en kamera från Caspers dagis, ska ta ett kort på honom och vårt hus (därav städningen på trappen ;-), men det var ju perfekt! Då fick jag det gjort), sen ska Casper själv få ta 5 st kort på vad han vill :-) Ska bli roligt att se vad han tar på :-) Inte all lort bara ;-)

Passade på att åka förbi på barnloppisen idag!
Gjorde några fynd en skate board, ett par täckbyxor, en huvtröja och en tröja, allt för en hundring :-).
Sen köpte jag en "Sångpåse", har sett på pysselprassels blogg, och tyckte dom var så himla fina! Så idag slog jag till :-D Så nu är det bara att börja sjunga ;-)

Snart blir det sängen! I natt ställer vi om klockan oxå!
Glöm inte det ;-) FRAM en timme!
Hur man kommer ihåg åt vilket håll man ska ställa den? Jo, på våren/sommaren ställer vi FRAM utemöblerna och på hösten/vintern ställer vi TILLBAKA dom :-D

Ha nu en fortsatt bra kväll!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0