I´m in heaven...

Har fått världens underbaraste katalog idag :-D
I´m in heaven!!!

Sen har jag fått min första alldeles egna pendel idag :-D
Underbara Rolf har gjort den! Jag är så glad!
Nu ska vi bara lära känna varandra oxå, jag och pendeln ;-)

I morgon ska det fixas skor till Casper, det är prio1, frågan är bara om jag verkligen ska utsätta mig (eller affären) för att ta med alla tre, men jag har inte så mycket val! Han MÅSTE ha skor och jag har inte haft råd att köpa nu innan lönen kom! Vad ska man göra liksom... blöjorna är oxå slut på dagis, så det blir att fylla på det förrådet med i morgon :-)

Nu ska jag gå in till "tvättstugan" och slå igång en maskin...
Sen ska jag sätta mig och titta igenom katalogen RIKTIGT länge och bara njuta!

Ha en bra kväll!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad då pendel? Oo vad är det för katalog tro? :)

2011-03-25 @ 08:18:39
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0