Dagen som varit

Igår var jag på "tjejmiddag"! SÅÅÅ himla roligt hade vi!
Tusen tack för en toppenkväll!!!
Det är vi i "min PL-enhet" som turas om att ha middag hos varandra, jätte roligt!
Mycket skratt och prat... kom i säng halv två tror jag...

HELT underbara kissemissar har "värdinnan" hon...

STOOORA kissemissar... jämför med vinflaskan i bakgrunden...

Var lite småseg i morse, men visste ju att jag skulle upp med barnen så det var lugnt igår kväll... men barnen var snälla.. Casper vaknade typ kvart i sex, men han gick ner och tittade på barnprogram och spelade på datorn så det var lugnt, sen tror jag han tycker det blev lite långtråkigt så då gick han och väckte Ciara... hon som verkligen skulle behöva sova... jaja...

Jag och Cilia gick inte ner fören strax före nio... (mammas flicka det där ;-) )

Efter lite middagssovning skulle jag göra lunch, fiskpinnar och mos... Ciara somnade så klart under tiden jag höll på med maten (fröken-tvärt-emot) vi andra satte oss och började äta, men sen gick jag och skulle försöka väcka henne i alla fall (ja, skriver FÖRSÖKA för man vet aldrig med den damen)...
När vi kom tillbaka till bordet var det SOPRENT på fiskpinnar!
Casper och Cilia hade vräkt i sig ALLT! Ett helt paket!
Det låg en halv fiskpinne på min tallrik som Ciara fick, snällt! Hon skulle då inte ha nåt annat heller, erbjöd hamburgare men nej... inget annat dög...

Tillslut kom hon på att hon skulle ha detta...

Knäckemacka med mos och ärtor (pappas flicka ;-) )
Ja, hon fick då i sig lite i alla fall...

På eftermiddagen fick vi trevligt besök av Helene och barnen :-D
Jag hade fått ett "ryck" och höll på att röja, så medans jag gick ock plockade drog Helene fram dammsugaren :-D!
Tusen tack för hjälpen, du e underbar!

Dom här två damerna rök ihop några gånger, liiiite svårt att hålla sig för skratt när dom står och tjafsar med varandra på "sitt eget" språk som ingen annan i hela världen förstår...

En stund gick det bra att sitta på samma stol oxå ;-)

Nu ligger jag i sängen med datorn i knät...
Ska snart släcka. Vad tyckte ni förresten om "Melodisämstivalen" (ja, Magnus uttryck).
Jag tyckte det var SÅÅ Coolt att Sara Varga gick vidare! Vilken skräll! Mot "storfavoriterna" och allt! Superhäftigt!

Nej, ha det nu så bra och Gnatt!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0