Coolingar

20110330068 (MMS)

Har ni sett vilka snyggingar :-D! Idag har Magnus och Casper haft en HELDAG, bara för sig själva! Lika uppskattat av båda två tror jag minsann ;-) Casper har varit på 6-års koll idag. Det gick jätte bra! Spruta fick han oxå! Sista besöket på BVC, from nu blir det skolhälsovården, känns helt sjukt! Är han verkligen så stor vår "lilla" kille 31 kg tung och 123 cm lång ;-) Casper har klagat på ont i ögonen när det är soligt, så idag var dom och köpte solglasögon! "Riktiga"... 70% rabatt på Synsam, perfekt! Var naturligtvis tvungen att leta fram lite fler par "gamla" till tjejerna oxå, dom ville ju va lika coola som storebror så klart ;-) Annars då...? Vi är just hemkomna från KOMET, alltid lika underbart med dessa träffar! Jag kommer toksakna det när det är slut! Hur ska vi klara oss då??? Magnus har lagat mat i två dar :-D I´m in heaven! SÅ underbart med en karl som kan (och vill ;-) ) laga mat! I går var det kreolsk gryta och idag köttfärssås, så nu är frysen fylld med matlådor :-D Nu ska jag sätta mig och läsa lite... det ni ;-) Ha en fortsatt bra kväll! //Tite


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Åååå vilka gofisar!!! =) Ses i morgon!!!

2011-03-31 @ 06:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0