Bättre

Känner mig lite bättre idag, men absolut inte 100...

Eftersom vi var ute HELA dagen igår blev det inte så mycket gjort här inne, så nu är frågan om vi ska va inne och göra nåt, men få dåligt samvete för att vi inte är ute, eller om vi ska gå ut och få dåligt samvete för att vi inte gör nåt inne... hm...

Det är väl bara att välja vilket samvete vi ska ta då...

På EM blir det nog en tur ner till Ishallen och bandyplan som det ser ut. Victor skulle spela och vi passar nog på att åka lite ute. Snart är det väl slut på isarna förstår jag...

Casper och Cilia har varit ute och lekt en stund, Ciara har sovit hos farmor i natt :-D
Helst ska dom ju sova där båda två, men det vill vi skona farmor från så mycket vi kan ;-) En åt gången . (eller som Moa sa "PUNKT SE!")

Jag vet att jag inte borde dricka kaffe när jag har så här ont (vara försiktig med det iaf), men vem kan låta bli??? Nu har jag tagit en med Jätte mycket mjölk och  bara liiite kaffe :-) det borde väl funka...

Vi såg ju förresten på film igår, Emma ville se Trassel, men gissa vem som somnade först... jo då, Emma! Victor va inte lång efter han heller ;-)
Jag och Magnus höll oss vakna iaf ;-)

Nej, nu ska jag väl se om det blir nåt gjort, ute eller inne... det visar sig ;-)

Ha en riktigt bra dag!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0