Att göra ingenting...

Sitter i soffan, tjejerna har däckat och sover middag... Casper sitter vid datorn en stund, han ska snart ut och åka skidor med mormor.
Har bestämt mig för att göra ingenting en stund... väldigt underskattat det där tycker jag, att inte göra nånting alltså!

Men det är svårt... då sitter man ju och tänker på allt som borde göras istället!
Egentligen är jag väldigt bra på att göra ingenting... för bra kanske ;-)
Men när jag väl gör nåt så går det undan ;-)

Förresten så tror jag att jag ska byta med mormor och ta turen med Casper själv istället... det är välbehövligt om man säger så ;-)

Och så var det den här sarviga maten... vad ska man äta idag då tro...

Ha en bra Vasaloppssöndag allihop och GRATTIS till guldet Brink!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0