Ännu en dag till ända

Min kära man har tillbringat ännu en dag vid spisen :-D Idag blev det Thaigryta med kyckling och röd curry! Shit vad gott det var!!!

Dagen har varit bra!
Har praktiserat värdskap på hög nivå på jobbet ;-) Ett bortglömt möte (inte av mig dock) kunde ha blivit riktigt tokigt, men med lite kaffe, kakor, ursäkter och en timmes väntan för den besökande löste vi det hela på ett bra sätt :-)

Mina funderingar idag rör gamla tanter som svär!
Alltså, finns det nåt som låter värre???
En gammal dam (kanske 80-85 år) ringer och frågar efter "Den där JÄVLA rehabiliteringen" ??? Men hallå? Riktigt ful i munnen var hon och FY vad hemskt det lät!
Det var bara så fel! Det är klart att svordomar inte är nån skönsång, från vem dom än kommer, men det blev liksom så himla påtagligt när hon sa så!
Senare ringer hon igen, men kommer då till min kollega som bara tittar helt chockad på mig! Hon hade reagerat på samma sätt som mig...
Vad kan jag säga... jag bara hoppas att jag inte blir sån.

Nu ska jag strax bädda ner mig och fortsätta läsningen lite... vad jag läser?
Det törs jag knappt säga... ;-)
Låg och läste till klockan var tolv igår natt! Intressant är det i alla fall :-D Spännande...
Ni får se när jag läst klart ;-)

Har hämtat ut lite ljus idag :-D Nya fräscha sommardofter och nya sommarkatalogen :-D

I morgon drar vi till Systeryster på lite påhälsning, många som fyller år i april som ska firas :-D Tur vi har två husvakter, både farmor och morfar ;-) Dom håller ställningarna när vi är borta, känns bra!

Ha en fortsatt bra kväll!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0