Tandborstning

Igår var Ciara till tandläkaren. Magnus fick följa henne eftersom det bara var vanlig undersökning  ;-). Hon hade varit superduktig! Inga problem alls att gapa! (Ja, Magnus var så klart oxå jätte duktig som inte svimmade eller nåt ;-) )

Ja, det här med tandborstning! Jag är jätte dålig på att komma ihåg att borsta tänderna på barnen! Vet inte vad det är! Jag kommer ju ihåg att borsta mina, men inte deras!
Magnus köpte en eltandborste till barnen, hos tandläkaren, får se om det går lättare! Dom slogs då om den igår kväll i alla fall... ;-)

Nu ska jag strax tvätta ur färgen jag har i håret!
Inte det lättaste att färga själv, men det får bli som det blir :-)
Är faktiskt nästan klar med packningen oxå ;-)

Ha en fortsatt bra dag!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0