Sommarfest

Det regnade tills det var typ en halvtimme kvar till sommarfesten skulle börja! Bra timing kan man kalla det ;-) Synd bara att regnet väckte en miljard knott! Tycker fortfarande det kliar och kryper överallt!!!

Jätte roligt och mysigt var det :-D
Efter jobbet åkte jag om och köpte vinbärsbuskar till fröknarna, från oss 07:or som slutar nu, en röd och en svart. Eller ja, det var ju inte bara till fröknarna, utan nu kan alla kommande barn på dagiset äta vinbär och tänka på oss :-D
Perfekt!!!

Nu börjar det mullra på (eller murrla som Ciara säger ;-) hon säger förresten raklis oxå, istället för lakrits ;-) ) rejält här hemma så jag ska stänga ner.

Kanske lyckas med bedriften att lägga mig i tid idag ;-)
Skulle lägga mig tidigt igår, men blev sittande med min fina Tarot kortlek till klockan var typ tolv!!! Vi håller nämligen på att lära känna varandra ;-)

Lägger in lite bilder i morgon från sommarfesten.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om ett smycke från min webbshop http://shopbyalexandra.se <3 :) gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3

2011-06-15 @ 14:46:41
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0