Redo

Ja, nu är jag redo för sommaren ;-)

Hade sett ett par sandaler på skoaffären i byn, men hade som vanligt inte råd...
Passade på att kika när vi var i stora staden, men såg inga jag gillade... hade verkligen fastnat för de andra!

I måndags var jag in igen, och ja, det var dom jag skulle ha...
Idag slog jag till... Passade oxå på att införskaffa en ny parfym och lite smink, varför tar allt slut samtidigt???

Dom fanns förresten i svart oxå... kanske skulle passa på när man väl hittat ett par man gillar...
Liknande sandaler brukar vara platta, men dessa hade en liten kilklack! Perfekt ;-)

Lillstrumpa kom hem idag :-D!!! GISSA om barnen blev glada!!! Ja, jag med så klart ;-)
Det bjöds på grillat i granngården :-D UNDERBART!!!

Baconinlindad kycklingfilé!


Sallad med fetaost och soltorkade tomater :-)

SÅÅÅ GOTT!!! 

Nu ska jag ta en dusch, bädda rent i sängen och krypa ner...

I morgon kommer ett MYCKET efterlängtat gäng.... Det är ju marknad i helgen!
Moa, Amanda, Malin och Robert! SOM VI LÄNGTAR!!!

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Åh det blev samma parfym som jag har ju=) Jätte fina skor! Kram på er!!!

2011-06-11 @ 20:16:40
Postat av: Titti

Ja :-D! Den luktar så sjukt gott!!! Det var bra jag fick testa din innan, så jag visste om jag gillade den på mig eller inte ;-)

2011-06-11 @ 22:16:12
URL: http://titesbyebyefetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0