*Morr*!!!

Ungar som e i allt! Blir tokig... Vart tog "komet-tänket" vägen när man behövde det som mest...?
Barnen hade smitit ner innan jag vaknade i morse... ni kan ju gissa hur det såg ut!
TOTALT KAOS!
Ska man behöva sätta lås på allt???
Dom hade till och med hittat en död fågel i ladan som dom hade lagt på bordet ute... "titta mamma! Det är maskar i den" !!!!! BLÄÄÄ!!!!!!
Är det inte katterna som drar in möss, ödlor eller fåglar så är det ungarna!

Har i alla fall haft supermysigt besök av Helene och barnen nu på förmiddagen :-D !
Blev pannkakslunch/frukost... tror dom som var minst åt mest ;-)

Nu sover Cilia på soffan och jag ska nog lägga mig och inte göra nåt en stund jag med ;-)

Ha en fortsatt bra dag!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0