"Mojjon Mamma :-D ! "

Vaknade av en hel hög med blöta pussar och en tjej som säger "Mojjon Mamma!" Jätte glad!
Kan en morgon starta så mycket bättre?

Hon ville "Se teje", så jag slog på barnprogram och vi myste ner oss under täcket... sen vaknade jag klockan elva! Vi hade somnat om både jag och Cilia! Gisses vilken sovmorgon vi fick!!!
Hon brukar ju inte få sova så länge som HON vill på morgornarna utan så länge Casper och Ciara tycker det är okej ;-)

Riktigt skönt med megasovmorgon för både henne och mig tror jag minsann ;-)

Ciara sover just nu... *suck* på tok för sent för henne, men hon ramlade och slog sig, och fick JORDENS fläskläpp hos farmor innan vi åkte hem, så jag kunde inte göra så mycket annat än låta henne somna...

Jaja... nu vet vi ju förutsättningarna för kvällens läggning, så vi får göra det bästa av det.

I morgon börjar hon på Regnbågen! Magnus sköter inskolningen, han har ledigvecka.
Kommer nog att gå hur bra som helst.

Cilia kommer nog tycka det är lite konstigt i början när inte storasyster är där bara ;-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Åh så gosigt :) Saknar er!

2011-06-20 @ 19:50:01
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/
Postat av: Titti

Vi saknar dig oxå Emma!!!

2011-06-20 @ 20:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0