Ledig

Ja nu är det långledigt som står på schemat!
Börjar jobba på tisdag igen!
SÅ himla skönt!!!

Vi hade picknick med barnen på gräsmattan idag i den underbara solen! Helt underbart!
Dom är inne i en "bra" period tror jag. Nöjda och glada! Går runt och sjunger mest hela tiden :-D!
Det låter jätte skoj! Speciellt när Cilia tar ton.... "Wee Wee Wee Wee Gocko Wu!" Ni kan ju gissa vad det är för låt ;-)

Passade på att plocka lite på altanen oxå :-)

I morgon fortsätter jag ute om det blir fint, annars får barnens rum sig en omgång ;-)
Sen blir det PACKNING!!! För på fredag åker jag! Ni kan bara gissa om jag längtar! Det ska bli så himla roligt :-D

Nu tar jag kvällen... måste försöka sova bort förkylningen, för inget annat verkar hjälpa ;-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, vila vila vila!! Inga återbud tas emot här inte! :) Puss och kram

2011-06-01 @ 23:53:03
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0