"Jag bara lovar och lovar"

Ja, hade ju faktiskt lovat Grönan-bilder idag... Tyvärr hamnade jag i annat....
Vill ni se bedrövelsen... Ni kommer inte tro mig...
Så här ser det ut på vår köksbänk! Eller såg ut iaf ;-)


Ja, jag vet!
Det är inte alltid bra att ha mycket bänkyta!
Mycket plats för skrot!!!

Det mest ironiska av allt är att under all skiten ligger det en bok "Rensa i röran med Feng Shui" :-D hahaha, roligt va!

Mest reklam! Fråga mig inte varför... en tom skokartong-bra att ha saker i ;-) ja, jag vet... say no more!
Nu är det betydligt bättre i alla fall! Har kommit en bit på väg ;-)
Fick mycket tid till det eftersom barnen grät och bad om att få gå och lägga sig 18.20 idag... SUPERTRÖTTA!

Vi köpte med oss lite fika och åkte till Helene och barnen efter dagis! Där lektes det för fullt, hoppades studsmatta och sprangs i vattenspridaren! Jätte skoj hade dom!
Casper och Oskar bestämde att dom skulle "Ge sig iväg- För resten av livet" så dom drog till skogs... ;-) Men kom så klart hem ganska snabbt, dom hade ju glömt packa! :-D

Nej, nu blir det en snabbdusch, sen sängen!

Grönanbilderna får vi ta en annan dag!

Ha dé!

Kommentarer
Postat av: Karro

Ha ha underbart att se att de ser ut så i fler hem än bara här hemma;-)

Kram K

2011-06-30 @ 09:17:25
URL: http://www.hotmail.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0