Irriterande

Ja, RIKTIGT irriterad blir jag när folk hittar på saker som inte har hänt! Inte ens tidningarna kan hålla sig till fakta!
Tänk till en extra gång innan ni skriver saker, det ni skriver handlar ju om någon!
Fy skäms på er!

Tänkte lägga ut lite bilder från helgen, men det tar lite längre tid än jag trodde att gå igenom dom... finns ju en hel del bilder att välja mellan... närmare bestämt ca 600 st ;-)

Har just hjälpt mamma med lite bokningar på datorn ;-) Nu sitter jag en liten stund i soffan och andas...

Ser en hög opererade saker framför mig på tv´n, dom ser lika ut allihop. Hollywoodfruar... hur kul kan det va då, att se lika ut som alla andra? Dom sitter och tjafsar och bråkar men har så mycket botox insprutat att det bara är läpparna som rör sig, och så klämmer dom fram en tår här och där ur helt tomma ögon. Fattar inte hur man ens kan vilja se ut så!?

Nej! Duger det inte att va sig själv då kan det lika gärna va!

Nu vaknade Cilia. Ska bädda ner mig bredvid henne...

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: S.H

Vad är det som står i tidningen som inte är sant?

2011-06-28 @ 13:18:45
Postat av: Anonym

Hahaha... ja... du e rolig du... Vad ÄR sant?

2011-06-28 @ 22:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0